Skills: Logo's en huisstijlen

Huisstijl Vario Advies

logo_Vario-Advies

vistekaartjes_Vario_Advies

Vario Advies is een organisatie- adviesbureau dat ondernemingsraden adviseert en begeleidt in veranderprocessen.

Grifontwerp kreeg de opdracht de nieuwe huisstijl te ontwerpen met als uitgangspunten: zakelijkheid, betrouwbaarheid en eigentijds. Ook moest in het logo tot uiting komen dat de organisatie drie speerpunten heeft: strategische herori√ęntatie, teamontwikkeling en cultuurverandering.

De veranderingsprocessen worden weergegeven door een cirkel waarin drie kleuren in elkaar overlopen. De drie kleuren staan ook voor de drie speerpunten van de organisatie, net als de drie delen waarin de cirkel is opgedeeld. In combinatie met de zakelijke letter en de kleur blauw ontstaat zo een zakelijk en eigentijds logo.

 


werkzaamheden grifontwerp: advies, ontwerp, opmaak en begeleiding drukwerk.
opdrachtgever: Vario Advies.